Nagyítás-Bigpix felhívás fotósoknak: Ablakomból a világ
A spottr.hu-val együttműködve ismét közös játékra hívunk benneteket. Ezúttal a helyszín adott: "ablakomból a világ" címmel várjuk képeiteket.
A spottr.hu-val együttműködve ismét közös játékra hívunk benneteket. Ezúttal a helyszín adott: "ablakomból a világ" címmel várjuk képeiteket.
Az indiai és kínai metropoliszokban élő közösségi média felhasználók hajlamosabbak tartalmat gyártani, míg nyugati társaik javarészt fogyasztók. Ön aktív, megfigyelő vagy kritikus a közösségi oldalakon? Esetleg a Facebookot ignoráló, az anonimitáshoz ragaszkodó japánokkal rokonszenvez?
Ellepték a sztrájkolókat védő kommentelők azt a Facebook-oldalt, amivel az éhségsztrájkolókat próbálta lejáratni az MTVA kommunikációs igazgatója néhány nehezen értelmezhető fotóval.
Egy felháborodott versenyzőnek köszönhetően túl vagyunk az első igazi hazai Facebook-like botrányon.
Elmúlt már az az idő, amikor a Facebook pusztán barátokat kötött össze egymással. Ma 800 millió felhasználó osztozik a közösségi téren, megváltoztak az oldal céljai és funkciói. A Facebook szoros részévé vált életünknek, ennek hatásai pedig nem csak virtuálisak.
Kevesen tudják, milyen adataikhoz engednek hozzáférést, ha használnak egy ártatlannak tűnő alkalmazást Facebookon. A magyar közösségen a napokban végigsöprő 'indián név' őrület például egy ékszerüzlet marketingkampánya.
Elindítottuk Nagyítás Facebook-oldalunkat, ahol mostantól külön csatornán is követheti a hvg.hu képes tartalmait, illetve fotósaink munkáját.
Észrevétlenül válnak életünk elválaszthatatlan részévé az okostelefonok és a közösségi média. Vagy mégis felismerhető a folyamat? Seymour Templar New York-i fotós erre a kérdésre keresi a választ képeivel, melyek a felhasználókat mutatják be a technika fejlődésének fényében.
Több mint ötven szerkesztőjétől válik meg a CNN. A cég alelnöke levelében azzal indokolja a leépítéseket, hogy a CNN által indított "Ireport" program sikere annyi ingyenes tartalommal látja el az oldalt, hogy egyre kevesebb fizetett újságíróra van szükségük.
A közösségi média, a saját mobileszközök használata, valamint a rugalmas munkavégzés egyre inkább motiválja a fiatal szakembereket a munka világában. Van, akinek mindez legalább annyira fontos, mint az élethez szükséges víz vagy levegő. Egy 14 országban végzett nemzetközi felmérésből az is kiderült, hogy a fiatal alkalmazottak fele inkább veszítené el a pénztárcáját vagy a kézitáskáját, mintsem okostelefonját vagy mobil készülékét.
Egyáltalán nem mindegy, kitől milyen tanácsokat kap, illetve fogad el ma egy fiatal, különösen, ha a karrierje a tét. A munka világa gyorsan változik, így ami néhány éve bombabiztos tippnek tűnt, mára idejétmúlt frázissá válhat. Hogyan érdemes karriert építeni a 21. században?
Évi 14 milliárd fontos kárt okoz, hogy munkaidőben használjuk a közösségi oldalakat. Perekhez vezethet, ha azért nem kerül sor állásinterjúra, mert a Facebook-profil nem tetszik a hr-esnek. Befogadókból, passzív fogyasztókból a hírek és a kultúra aktív alakítói lettek a közösségi oldalak használói. Az életünk egyre nagyobb szeletét változtatják meg a közösségi oldalak.
A Huffington Post híroldal társalapítója brazíliai előadásán kifejtette, hogy nem szabad az újságíróknak elzárkózniuk a közösségi médiától.
Nagy-Britannia kormánya szerint alternatíva lehet, ha a zavargások idején lekapcsolják a közösségi oldalakat. Azt vizsgálják, hogy ez helyes-e, lehetséges-e.
A kisvállalatoknak csak elenyésző hányada véli úgy, hogy a közösségi média fontos az üzlet számára, 64 százalékuk szerint nincs rá szükség.
Tévedni emberi dolog, az egyre nagyobb sebességgel működő online újságírás pedig szép számmal termeli és hatékonyan terjeszti a tévedéseket. A Médiablog szerzője friss bejegyzésében arról ír, hogy hogyan lehet javítani a közösségi médiában, ha hibáztunk.
Elhagyja a Facebookot Randi Zuckerberg, a közösségi oldalt alapító és a céget vezető Mark Zuckerberg testvére, hogy saját vállalkozásba fogjon - közölte a CNN Money.
A Google nagyon szeretné, ha Hollywoodban is jól csengene az új közösségi oldal neve. Ehhez “hírességtoborzó terve” is van. Lady Gaga már beugrott egy exkluzív Google-interjúra, bár Google+ profilja még nincs.
Arab szuperhősös játék indult a világ jelenlegi legnagyobb közösségi oldalán. Egy hét alatt ötvenezres rajongótábora lett a Happy Oasis játéknak.
A Nemzetközi Olimpiai Bizottság megjelentette a 2012-es londoni olimpiára vonatkozó közösségi média útmutatóját, amely minden résztvevőre és akkreditált személyre érvényes.