#közösségi média


Ázsia csinálja, a nyugat nézi
 

Ázsia csinálja, a nyugat nézi

Az indiai és kínai metropoliszokban élő közösségi média felhasználók hajlamosabbak tartalmat gyártani, míg nyugati társaik javarészt fogyasztók. Ön aktív, megfigyelő vagy kritikus a közösségi oldalakon? Esetleg a Facebookot ignoráló, az anonimitáshoz ragaszkodó japánokkal rokonszenvez? 

hvg.hu hvg.hu



Három dolog, ami miatt a Facebook boldogtalanná tesz
 

Három dolog, ami miatt a Facebook boldogtalanná tesz

Elmúlt már az az idő, amikor a Facebook pusztán barátokat kötött össze egymással. Ma 800 millió felhasználó osztozik a közösségi téren, megváltoztak az oldal céljai és funkciói. A Facebook szoros részévé vált életünknek, ennek hatásai pedig nem csak virtuálisak.

hvg.hu hvg.hu

Mivel fizetett a Facebookos indián nevéért?
 

Mivel fizetett a Facebookos indián nevéért?

Kevesen tudják, milyen adataikhoz engednek hozzáférést, ha használnak egy ártatlannak tűnő alkalmazást Facebookon. A magyar közösségen a napokban végigsöprő 'indián név' őrület például egy ékszerüzlet marketingkampánya.

hvg.hu hvg.hu


Felhasználók a közösségi média fényében
 

Felhasználók a közösségi média fényében

Észrevétlenül válnak életünk elválaszthatatlan részévé az okostelefonok és a közösségi média. Vagy mégis felismerhető a folyamat? Seymour Templar New York-i fotós erre a kérdésre keresi a választ képeivel, melyek a felhasználókat mutatják be a technika fejlődésének fényében.

hvg.hu hvg.hu

Leépít a CNN az olvasók ingyenes anyagai miatt
 

Leépít a CNN az olvasók ingyenes anyagai miatt

Több mint ötven szerkesztőjétől válik meg a CNN. A cég alelnöke levelében azzal indokolja a leépítéseket, hogy a CNN által indított "Ireport" program sikere annyi ingyenes tartalommal látja el az oldalt, hogy egyre kevesebb fizetett újságíróra van szükségük.

hvg.hu hvg.hu

Fiatal munkavállalók: mobileszközök nélkül inkább ne is alkalmazzanak!
 

Fiatal munkavállalók: mobileszközök nélkül inkább ne is alkalmazzanak!

A közösségi média, a saját mobileszközök használata, valamint a rugalmas munkavégzés egyre inkább motiválja a fiatal szakembereket a munka világában. Van, akinek mindez legalább annyira fontos, mint az élethez szükséges víz vagy levegő. Egy 14 országban végzett nemzetközi felmérésből az is kiderült, hogy a fiatal alkalmazottak fele inkább veszítené el a pénztárcáját vagy a kézitáskáját, mintsem okostelefonját vagy mobil készülékét.

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu


Hét dolog, amit a közösségi oldalak örökre megváltoztattak
 

Hét dolog, amit a közösségi oldalak örökre megváltoztattak

Évi 14 milliárd fontos kárt okoz, hogy munkaidőben használjuk a közösségi oldalakat. Perekhez vezethet, ha azért nem kerül sor állásinterjúra, mert a Facebook-profil nem tetszik a hr-esnek. Befogadókból, passzív fogyasztókból a hírek és a kultúra aktív alakítói lettek a közösségi oldalak használói. Az életünk egyre nagyobb szeletét változtatják meg a közösségi oldalak.

hvg.hu hvg.hu






Hírességeket toborozna a Google+
 

Hírességeket toborozna a Google+

A Google nagyon szeretné, ha Hollywoodban is jól csengene az új közösségi oldal neve. Ehhez “hírességtoborzó terve” is van. Lady Gaga már beugrott egy exkluzív Google-interjúra, bár Google+ profilja még nincs.

hvg.hu hvg.hu